Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~kr7sz4k | użytkownik

imię i nazwisko adresSUWAŁKI zarejestrowany01.01.2011 @10:15:35 ostatnio na stronie21.01.2015 @22:03:20

nie ważne jest miejsce, ważna jest chwila, wtedy aparat staje sie narkotykiem, a wciskanie spustu uzależnieniem...


w kadrze zwracam uwage na wszystko, liczy sie każdy fragment,
nawet (a może zwłaszcza...?) "ten tam w rogu",
bo czasem właśnie o to "coś tam w rogu" chodzi (:


"...zdjęcie, to za mało, Ty malujesz, nadajesz im kolory..."
M.

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwwww.kr7sz4k.digart.pl/galerie/
digarty117 komentarze2716 posty na forum0

komputer / sprzęt
alfa 380

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~eugi    18.12.2011 @17:38:21
dakujem
_______
~BeataKP    16.12.2011 @16:12:17
dziękuję za odwiedziny i za życzliwy komentarz, życzę udanego weekendu…
~krzysieksz    12.12.2011 @08:42:14
dzięki to była potrzeba chwili więc korzystałem z tego, z czego mogłem
_______
~rupreht    11.12.2011 @21:11:57
dzięki
~bruxels    11.12.2011 @21:07:16
Dziękuję za miłe słowa, miło było gościć Cię u mnie i ja będę częstszym gościem w Twojej bardzo interesującej galerii. Pozdrówka.
_______
"Nie dlatego brakuje nam odwagi, iż rzeczy są trudne; to rzeczy są trudne dlatego, że brakuje nam odwagi." - Seneka
~mumintm    11.12.2011 @16:59:42
dziękuję:D
~bartol1975    11.12.2011 @13:46:37
Wielkie dzięki za komentarz.
~wojtekga    11.12.2011 @11:29:54
Piękna jest Twoja galeria !!! wszystko to, co lubię !
pozdrawiam miło,
Wojtek
~twoKrzysztof    09.12.2011 @11:26:47
Dziękuję za wizytę Pozdrawiam
~bemol    07.12.2011 @20:01:09
wpadnę do Ciebie kiedyś, na spokojnie...
_______
Jedyne, czego inni mogą się o tobie dowiedzieć, to to, co pozwolisz im zobaczyć....
~forrest777    06.12.2011 @21:24:17
Dziękuję i pozdrawiam
~QbaKuba    06.12.2011 @16:18:17
dzięki, rower stoi celowo
~chrzan1992    06.12.2011 @16:00:37
wiem, dobrze mówisz, mam w planach takie sesje, więc nie długo na pewno coś się pojawi, to zależy kiedy się umówię z modelką ale plan jest;d dodaję do obserwowanych
~chrzan1992    06.12.2011 @15:54:18
dziękuje, mnie intryguje to zdjęcie ,, okno z hali jeden ,, te pociągi gdzie robiłeś te zdjęcia? cała galeria ma bardzo fajny mroczny klimat który urzeka. Ja bardzo lubię robić zdjęcia ludziom i na tym się koncentruje
~lirija    04.12.2011 @21:43:56
dzieki
~aneczkap15    04.12.2011 @20:38:22
dzięki za odwiedziny
~ciagdlaszy    04.12.2011 @20:28:56
Kadr był przemyślany, zatem dziękuję
~Abla    03.12.2011 @22:52:30
~parlay    30.11.2011 @15:00:48
Bardzo dziękuję i pozdrawiam!
_______
Wszystko na świecie ma charakter subiektywny i względny.
~algirdas    29.11.2011 @16:39:26
dziękóweczka, dobrze w galerii, powodzenia
_______
The first rule of Fight Club is ... you do not talk about Fight Club!
~ADMIRAL2    27.11.2011 @18:15:02
Dzięki za komentarz, fajna galeria, zajrzę jak będę miał czas. Też mam fiaciora .
_______
Pzdr
~Nadana    26.11.2011 @21:38:19
Masz oryginalne obiekty na wizji, gratuluję galerii.
_______
Producenci łapek będą blokowani : )
~hannah160cm    02.03.2011 @13:59:27
dziękować :D
świetne zdjęcia btw
~dobryziom    11.01.2011 @16:46:55
dzzieki za nalot-pozdro-urbex nie śpi
-agat25    06.01.2011 @09:45:04
dziękuję pięknie za wizytę i komentay pozdrawiam serdecznie
Poprzednia strona 1 ... 4 5 6 7 Następna strona
rozwój użytkownika (satysfakcja)



© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt